Förändrade annonsformat och priser

I och med lanseringen av vår nya webbplats har marknadsplatsen utgått till förmån för annonser som visas på hela webbplatsen. Detta ger en betydligt bättre exponering för annonsören.

Vi tar inte längre emot textannonser, endast bildannonser i formaten JPG, PNG eller GIF i storlekarna 960*120 pixlar, 240*240 pixlar, eller 240*120 pixlar som länkas till en webbplats som annonsören tillhandahåller (t.ex. den egna hemsidan). Svenska Alpackaföreningen kan tyvärr inte bistå med framtagning av bildannonser.

Priserna för annonsering har höjts till en nivå som fortfarande är billig, men åtminstone börjar närma sig marknadspriser. För annonser i formatet 960*120 pixlar som visas högst upp på alla sidor är priset 1000:-/månad. För annonser i formatet 240*240 pixlar som visas till höger på de flesta sidor är priset 500:-/månad, och för annonser i formatet 240*120 pixlar som visas under 240*240-annonserna är priset 200:- per månad. Medlemmar i Svenska Alpackaföreningen har 50% rabatt på dessa priser.

Se sidan ”Annonsera” för mer information.